• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

دوچرخه سواری رشته ی تریال

به نظر شما کدام یک تریال سواران بهتر هستند؟


  • مجموع رای دهندگان
    10

0mid

متخصص بخش ورزشی
چه جالب تا الان نميدونستم اين نوع از دوچرخه ها يه اسم خاصي دارن
 

gorg nama

متخصص بخش
1354150694.jpg
 

gorg nama

متخصص بخش
یه راه حل برای خوب گرفتن ترمز و رد نکردن اون

مواد لازم: 1.مایه ظرف شویی 2.دست مال کاغی

اول دوچرخه ی خودتون رو بخوابونین بعد گیره های تر مز رو باز کنین تا ترمز به طوقه برخورد نکنه سپس مایه ظرف شویی رو به کمک دست مال کاغذیبه طو قه به مالین جوری که نه خیلی زیاد بشه نه خیلی کم متوسط بعد طرف دیگهی طوقه سپس گیره هارا وصل کنید و برونین چنتا ترمز بگیرین اول خوب نمی گیره شایدم اصلا نگرفت ولی پس از یک ربع ترمز بگیرین ببینین که چه جوری کار میکنه مم کنه صدا داشته باشه اون صدای قفل کردن تر مزه هیچ عیرادی نداره.
حالا با ترمز محکمتون حال کنین. این روش برای تمام دوچرخه هاست نه تنها تریال
 

gorg nama

متخصص بخش
یک راه حل برای خوش رنگ کردن تایر های دوچرخه

مواد لازم: 1.آب 2.مایه ظرف شویی

اول تایر هارو با آب بشویید جوری که کثیف نباشه بعد صبر کنین تا خشک بشه سپس مایه ظرف شویی رو با کمک انگشتا نتون به کناره های تایر به مالونین تا جایی که به وسط تایر برسه نه خود وسط بغلاش بعد نگاه کنین که جایی زیاد وجایی کم نباشه اگه متعادل باشه بهتره پس از یک دقیقه بینید که رنگ تایر های دوچرخه چه جوریه.

بیشتر روشن تر و سیاهی تر میشه
 

Nethunter

متخصص بخش شبکه و اینترنت
یه سوال
مسابقات برگزار شده در این رشته بیشتر جنبه نمایشی و حرکات نمایشی داره نه ؟
من الان اسم این رشته رو شنیدم
 

gorg nama

متخصص بخش
بله بیشترین جنبش اینهایی بود که شما گفتین

البته این رشته خیلی مسابقه نداره هیچ به نظر من تا حالا تو ایران مسابقه ی تریال زیاد نبوده اگر هم بوده بین منطقه ای.



 

4565

New member
بهترین چیز برای روندن تریال چیه منظورم همون علاقه و تمرین اینارو میگم
 

gorg nama

متخصص بخش
بهترین چیز برای روندن تریال چیه منظورم همون علاقه و تمرین اینارو میگم
به ترتیب مینویسم.

1.علاقه.
2.تمرکز.
3.تعادل.
4.تمرین.
5.قدرتبدنی نه خیلی زیاد.
6.داشتن دوچرخه ی خوب.
7.وکمی استعداد که اونم نباشه خود به خود به وجود میاد.
 

gorg nama

متخصص بخش
روش صحیح طول کشیدن
اگر پا چپ هستید سره چرخ را به سمت چپ کج میکنید
اگر راست پا هستید سره چرخ را به سمت راست کج میکنید
۱.ابتدا با حرکت کراس جلو به لب مانع بیایید
( آنقدر بیاید لب که لاستیک حد اکثر۴ سانت تا لبه فاصله داشته باشد)
۲.بعد درونه چرخ نشسته آنقدر بنشینید تا باسنتان به لاستیک عقب برخورد کند)
۳.بعد همزمان با بلند شدن رکاب بزنید
۴.زمانی که چرخ ۴/۱ اول مانع را طی کرد بیضه خود را به فرمونه دو چرخه نزدیک کرده
۵.زمانی که چرخ از قسمته اول مانع جدا شد ونزدیک به قسمته دوم مانع بود(زمانی که ۴/۳ مسیر رو طی کرده بود) دست هایه خود را به سمته بالا بکشید(به سمته جلو نه)
۶۵.از حرکت ۲تا۵ کلا حدود ۲ ثانیه باید باشد
به زودی تصاویر و فیلم آموزشی(ایرانی) با توضیح کاملتر وحرکت های دیگه رو تو سایتم میزارم
 

gorg nama

متخصص بخش
این چیزی که من فهمیدم اینه که 2 جور ساید آپ داریم. نوع اول اینه که مایل وامیستی جلو لبه و با رکاب زدن (چیزی بین دراپ و ساید آپ) میندازی بالا. تو نوع دوم کاملا به موازات دیوار وامیستی و بعد میکشی بالا. مثل ویدیو های tra. حالا نمیدونم درسته یا نه!
 

gorg nama

متخصص بخش
طول زدن بادوشاخ اسمش {شیرجه به طول} هست چون با دوشاخ به صورت شیرجه تو آب میریم بهش میگیم شیرجه
اصولش : 1.به اندازه میای لبه مثل تیک طول
2. یه نشست قوی مثل تیک طول و هدف گیری دقیق یعنی دقیق با لاستیک جلو سر لبه ی بعدی
3 . قسمت سختش : اعتماد بنفس رو جمع میکنی بعد شروع میکنی به تیک زدن همون رکاب یا طول خیلی سریع و قوی
4. وقتی داری از مانع جدا میشی استیل شیرجه باید بگیری یعنی با دست فرمون رو به سمت لبه ی بعدی هدایت میکنی { بالا تنه خیلی مهمه باید بالا تنه رو به سمت جلو بدی سر نزدیک به فرمون این طوری لاستیک عقب بالا تر میاد } با لاستیک جلو سر لبه
5 . گذاشتن لاستیک عقب رو مانع که معمولی بخای بذاری با پاهات لاستیک عقب رو رو مانع تنظیم میکنی


شیرجه رو به چند صورت میشه زد
1.شیرجه
2. شیرجه ضربدری : تو این حرکت لاستیک عقب رو جای لاستیک جلو باید گذاشت یه جا به جایی دقیق و سریع

{{{حرجای توضیح اشکال یا مورد یا خطایی بود بگین که خودمو اصلاح کنم}}}
 

gorg nama

متخصص بخش
حرکت ارتفاع

ابتدا حدود 5 متر از لبه فاصله میگیری وبه آرومی به سمته لبه حرکت میکنی و پنجه رکاب سمت چپ را بالا نگه میداری و وزنت را نسبتا رویه فرمون میندازی (1 مقدار) و وقتی به فاصله 130 تایی از لبه رسیدی پنجه رکاب را با قدرت به سمت پایین حرکت میدی ودر همین حین باید تمام انرژیت را تویه دستت جمع کنی برای جهش و بالا اوردن سر دوچرخه.وسریعا بعدش پایه رکاب سمت راست را 45 درجه میدی پایین و در همین حین سر چرخ را میاری بالا سپس خودت وچرخ را به سمت بالا جهش میدی (در این حالت بدنت نسبتا صاف و کمربندت مقابل کرپی قرار داره)( حالا 1 مقدار از زمین فاصله گرفتی ) حالا باید چرخ را به سمت بالا هل بدی طوری که تو این لحظه صورتت به سمت خودرو چرخه و دستات کاملا کشیده شده و باسنت رویه تایر یا کمی بالاتره.
این توضیحات واسه افراد پا راست به کار میره.
اگه متن از لحظ نگارشی مشکل زیاد داره ببخشید چون من از بچگی انشام خوب نبوده.
 

gorg nama

متخصص بخش
این چیزی که من فهمیدم اینه که 2 جور ساید آپ داریم. نوع اول اینه که مایل وامیستی جلو لبه و با رکاب زدن (چیزی بین دراپ و ساید آپ) میندازی بالا. تو نوع دوم کاملا به موازات دیوار وامیستی و بعد میکشی بالا. مثل ویدیو های tra. حالا نمیدونم درسته یا نه!
ساید آپ یعنی کنار یه مانع بلند وایستی البته فقط رو تایر عقب تایر جلو باید رو هوا باشه بعد تایر عقبرو بلند کنی رو مانع.
 

gorg nama

متخصص بخش
بهتره که یه اطلاعاتی در مورد قطعات تریال بدم.

تنه ی زوو! بهترین تنست - اما قطعات اکو بهترین قطعاته - چر میگن تریال زوو! خوبه چون تنش ماله زووه اما قطعاتش ماله اکو به این دلیل.

بعد از زوو میرسیم به کوکس و بعد راک من بعد tra وبعد مانتی و... در آخر میرسیم به ویوا که آشغال ترین قطعاتو داره.
 
بالا