رضــrezaــا
کاربر ویژه
کمربندهایتان را محکم کنید! ب ام و های تازه وارد (تازه نفس) با قوای محرک بر روی چرخهای جلو می آیند.
Front Wheel Drive BMW
چندین دهه است هر خودرویی که تحت نام ب ام و تولید می شود دارای 3 مشخصه ای است که همانند یک امضا برای این کمپانی شده است: جلو پنجره کلیه ای شکل، پیچش خاص پایه ستون C یا D موسوم به Hofmeister kink و انتقال نیرو به چرخهای عقب. ممکن است شما هم به مرور متوجه اهمیت کم جلو پنجره های کلیه ای شکل در زبان طراحی باوارایی شده باشید و اگر بیشتر دقت کرده اید حتما به عدم وجود پیچش هافمیستر در مدل i3 هم پی برده اید.
BMW Active Tourer
حال یکی از عوامل اجرایی شرکت تایید کرده است که به زودی هزاران مدل از خودروهای ب ام و و مینی از پلتفرم قوای محرکه بر چرخهای جلو بهره خواهند برد. خوب، حالا می دانیم که UKL1 ( یا همان شاسی جمع و جوری که مینی کوپر بر روی آن سوار شده) اولین خودرویی است که با قوای محرکه چرخهای جلو عرضه خواهد شد و به قول معروف تحت عنوان 2Series GT ACTIVE Tourer ( که اصولا به نام ACTIVE TOURER مفهومی شناخته می شود ) به فروش خواهد رسید. چیزی که نمیدانستیم این بود که چگونه از ساختار و معماری گسترده و یکپارچه ULK1 استفاده می شود.
BMW Active Tourer
یان رابرتسون یکی از اعضای هیئت مدیره در زمینه بازاریابی و فروش طی مصاحبه خود با اتواکسپرس تاکید کرده است که مدل Active Tourer سه سیلندر اوایل سال آینده وارد بازار خواهد شد و 11 مدلی که در آینده عرضه می شوند نیز از همین شاسی بهره خواهند گرفت.
BMW Active Tourer
حال به این معنی نیست که لزوماً تمامی آنها از مدلهای ب ام و می باشند و ظاهرا 8 مدل آنها از خانواده مینی خواهند بود اما همچنان چند مدل دیگر هلالی شکل از قوای محرکه منتقله به چرخهای جلو استفاده می کنند. خبر بد برای آنهایی که سرسختانه در مدلهای با قوای محرکه چرخهای عقب تمرکز دارند این است این وضعیت بسیار بسیار بدتر خواهد شد. رابرتسون هم چنین گفته است که به طور همزمان 20 مدل پایه ای از UKL1 در حال بررسی هستند.
Front Wheel Drive BMW
چندین دهه است هر خودرویی که تحت نام ب ام و تولید می شود دارای 3 مشخصه ای است که همانند یک امضا برای این کمپانی شده است: جلو پنجره کلیه ای شکل، پیچش خاص پایه ستون C یا D موسوم به Hofmeister kink و انتقال نیرو به چرخهای عقب. ممکن است شما هم به مرور متوجه اهمیت کم جلو پنجره های کلیه ای شکل در زبان طراحی باوارایی شده باشید و اگر بیشتر دقت کرده اید حتما به عدم وجود پیچش هافمیستر در مدل i3 هم پی برده اید.
BMW Active Tourer
حال یکی از عوامل اجرایی شرکت تایید کرده است که به زودی هزاران مدل از خودروهای ب ام و و مینی از پلتفرم قوای محرکه بر چرخهای جلو بهره خواهند برد. خوب، حالا می دانیم که UKL1 ( یا همان شاسی جمع و جوری که مینی کوپر بر روی آن سوار شده) اولین خودرویی است که با قوای محرکه چرخهای جلو عرضه خواهد شد و به قول معروف تحت عنوان 2Series GT ACTIVE Tourer ( که اصولا به نام ACTIVE TOURER مفهومی شناخته می شود ) به فروش خواهد رسید. چیزی که نمیدانستیم این بود که چگونه از ساختار و معماری گسترده و یکپارچه ULK1 استفاده می شود.
BMW Active Tourer
یان رابرتسون یکی از اعضای هیئت مدیره در زمینه بازاریابی و فروش طی مصاحبه خود با اتواکسپرس تاکید کرده است که مدل Active Tourer سه سیلندر اوایل سال آینده وارد بازار خواهد شد و 11 مدلی که در آینده عرضه می شوند نیز از همین شاسی بهره خواهند گرفت.
BMW Active Tourer
حال به این معنی نیست که لزوماً تمامی آنها از مدلهای ب ام و می باشند و ظاهرا 8 مدل آنها از خانواده مینی خواهند بود اما همچنان چند مدل دیگر هلالی شکل از قوای محرکه منتقله به چرخهای جلو استفاده می کنند. خبر بد برای آنهایی که سرسختانه در مدلهای با قوای محرکه چرخهای عقب تمرکز دارند این است این وضعیت بسیار بسیار بدتر خواهد شد. رابرتسون هم چنین گفته است که به طور همزمان 20 مدل پایه ای از UKL1 در حال بررسی هستند.
اکنون به نظر می رسد 2series GT ، یک SUV کوچک دیگر و یک سوپرمینی از جمله مدلهای ب ام و خواهند بود که به نظر ما به زودی با قوای محرکه چرخهای جلو تولید خواهند شد. با این وجود اگر این خودروها فروش خوبی داشته باشند می توانید شرط ببندید که در آینده UKL1 های بیشتری از Bimmer ها را خواهیم دید.