سرانجام فاز دوم طراحی سورن با پسوند ELX نیز رونمایی شد...
خودروی سورن که در بدو ورود با انتقاداتی مخصوصا در قسمت طراحی روبرو شد در فاز دوم با تغییرات محسوسی خصوصا در بخش Interior Design ( طراحی داخلی ) وارد میدان شد...
از جمله تغییرات آن می توان به صندلی های جدید ارگونومیک ، کنسول جدید ، پوشش داخلی درب ها به همراه دستگیره های جدید ، آمپر و محسوس ترین آن را می توان در طراحی مجدد جلو داشبورد نام برد...
البته نمای جلوپنجره سورن که در روز رونمایی سورن تیررس منتقدین بود نیز دچار تغییراتی گشته که حال می توان از ویژگی های مثبت این فیس لیفت از آن یاد کرد...
شایان ذکر است که برای اولین بار موتور ملی 1700 سی سی با توربوشارژ و قدرت مناسب 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر نیز بر روی این محصول نصب خواهد شد که بر اساس ادعای سازنده حتی در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا افتی را از آن شاهد نخواهیم بود!
به هر تقدیر فیس لیفت سمند سورن را شاید بتوان بعد از پروژه پژو پرشیای سابق که به ادعای کمپانی فیس لیفت پژو 405 نام گرفت ( که به نظر برخی تقلیدی از پژو 406 آن زمان بود ) طرحی قابل قبول ( حداقل برای عموم ) نام برد.
خودروی سورن که در بدو ورود با انتقاداتی مخصوصا در قسمت طراحی روبرو شد در فاز دوم با تغییرات محسوسی خصوصا در بخش Interior Design ( طراحی داخلی ) وارد میدان شد...
از جمله تغییرات آن می توان به صندلی های جدید ارگونومیک ، کنسول جدید ، پوشش داخلی درب ها به همراه دستگیره های جدید ، آمپر و محسوس ترین آن را می توان در طراحی مجدد جلو داشبورد نام برد...
البته نمای جلوپنجره سورن که در روز رونمایی سورن تیررس منتقدین بود نیز دچار تغییراتی گشته که حال می توان از ویژگی های مثبت این فیس لیفت از آن یاد کرد...
شایان ذکر است که برای اولین بار موتور ملی 1700 سی سی با توربوشارژ و قدرت مناسب 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر نیز بر روی این محصول نصب خواهد شد که بر اساس ادعای سازنده حتی در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا افتی را از آن شاهد نخواهیم بود!
به هر تقدیر فیس لیفت سمند سورن را شاید بتوان بعد از پروژه پژو پرشیای سابق که به ادعای کمپانی فیس لیفت پژو 405 نام گرفت ( که به نظر برخی تقلیدی از پژو 406 آن زمان بود ) طرحی قابل قبول ( حداقل برای عموم ) نام برد.