- فاکتورهای ایجاد لینکینگ صفحات خاص
1- کارشناسان سئو دریافتند که میزان قدرت و تاثیر لینکها در رنکینگ توسط گوگل تا حدودی رد شده است.
2- تنوع در لینک تاثیر بسیار قوی تری در رنکینگ در مقایسه با تعداد لینک ها برای هر صفحه دارد.
3- بخشی از متنهای Anchor به نظر می رسد که نفوذ بیشتر و قوی تری در رنکینگ دارند. حدس و گمانه زنی هایی در این مورد وجود دارد که این ممکن است به دلیل به روزرسانی های بی مورد گوگل بوده که بیش از حد بر روی مطابقت Anchor Text ها دقت می نمایند.
- فاکتورهای رتبه بندی نام های دامنه
1- در حالی که گوگل هنوز از محتوا به عنوان فاکتور مهم در رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند اما قدرت رتبه بندی دامنه ها بعد از این فاکتور به مهمترین فاکتور به روزرسانی شده در گوگل تبدیل شده است.
2- نام دامنهء دقیقی برای افزایش رنکینگ مانند سال گذشته اعلام نشده و گمانه زنی هایی هم در گوگل بابت بی ارزش بودن فاکتور رنکینگ نام دامنه ها وجود دارد.
- فاکتورهای رتبه بندی On-page
1- اسناد و مطالب طولانی تر و بزرگتر تمایل بیشتری به رتبه بندی بهتر دارند. (معمولاً دارای محتوای بیشتر)
2- عناوین و آدرس های URL طولانی تر برای سئو مناسب نمی باشد.
3- داده ها نشان می دهد که جهت بهبود رتبه بندی در گوگل، استفاده از کلمات کلیدی بیشتر در محتوا و لینک ها کمک زیادی به شما می کند.
- سیگنال های رنکینگ شبکه های اجتماعی
1- به دلیل محبوبیت فیس بوک و تویتر، عملکرد بسیار قوی و به شدت وابسته ای در رتبه بندی گوگل دارند.
2- فیس بوک موثرتر از تویتر عمل می کند.
برگرفته از: simasystem.ir
1- کارشناسان سئو دریافتند که میزان قدرت و تاثیر لینکها در رنکینگ توسط گوگل تا حدودی رد شده است.
2- تنوع در لینک تاثیر بسیار قوی تری در رنکینگ در مقایسه با تعداد لینک ها برای هر صفحه دارد.
3- بخشی از متنهای Anchor به نظر می رسد که نفوذ بیشتر و قوی تری در رنکینگ دارند. حدس و گمانه زنی هایی در این مورد وجود دارد که این ممکن است به دلیل به روزرسانی های بی مورد گوگل بوده که بیش از حد بر روی مطابقت Anchor Text ها دقت می نمایند.
- فاکتورهای رتبه بندی نام های دامنه
1- در حالی که گوگل هنوز از محتوا به عنوان فاکتور مهم در رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند اما قدرت رتبه بندی دامنه ها بعد از این فاکتور به مهمترین فاکتور به روزرسانی شده در گوگل تبدیل شده است.
2- نام دامنهء دقیقی برای افزایش رنکینگ مانند سال گذشته اعلام نشده و گمانه زنی هایی هم در گوگل بابت بی ارزش بودن فاکتور رنکینگ نام دامنه ها وجود دارد.
- فاکتورهای رتبه بندی On-page
1- اسناد و مطالب طولانی تر و بزرگتر تمایل بیشتری به رتبه بندی بهتر دارند. (معمولاً دارای محتوای بیشتر)
2- عناوین و آدرس های URL طولانی تر برای سئو مناسب نمی باشد.
3- داده ها نشان می دهد که جهت بهبود رتبه بندی در گوگل، استفاده از کلمات کلیدی بیشتر در محتوا و لینک ها کمک زیادی به شما می کند.
- سیگنال های رنکینگ شبکه های اجتماعی
1- به دلیل محبوبیت فیس بوک و تویتر، عملکرد بسیار قوی و به شدت وابسته ای در رتبه بندی گوگل دارند.
2- فیس بوک موثرتر از تویتر عمل می کند.
برگرفته از: simasystem.ir