چهره ی خشن و جذاب گلف زیباتر شده و نوار قرمز رنگ اطراف جلوپنجره نمایانگر ویژگی بارز سری GTI است که از همان نسل های ابتدایی مورد استفاده قرار می گرفت .
در داخل نیز استفاده پوشش های چرمی و پارچه ای زیبا و چشم نواز فضای بسیار دل انگیزی را ایجاد می کند .
اما مهم ترین تغییرات نسبت به نسل قبلی علاوه بر ظاهر در بخش فنی صورت گرفته است .
حجم موتور همان 2 لیتر باقی مانده است و این موتور چهار سیلندر توربوشارژر دار حالا 210 اسب بخار ( ps ) یا 207 اسب بخار ( hp) قدرت تولید می کند . که حدود ده اسب بخار ( ps) نسبت به موتور نسل قبلی قویتر است .
مصرف سوخت گلف در هر صد کیلومتر تنها 2/6 لیتر می باشد .
میزان تولید گاز دی اکسید کربن در هر کیلومتر نیز علی رغم افزایش قدرت از 189 گرم به 178 گرم کاهش پیدا کرده است .
شتاب صفر تا صد جی تی آی 6 برابر 2/7 ثانیه می باشد .
از جمله تجهیزات ایمنی - دینامیکی این خودرو می توان به سیستم ACC یا کنترل فعال بدنه سه حالت مختلف را برای کنترل سیستم ها و اجزای خودرو ارایه می دهد و سختی و نرمی بخش هایی نظیر سیستم تعلیق - فرمان و دریچه ی گاز را مطابق خواست راننده تغییر می دهد .
این سیستم سه حالت " راحت " - " عادی " و " اسپرت " را ارایه می کند .
یک دیفرانسیل لغزش محدود که XDS نام دارد در کنار سیستم کنترل پایداری به کنترل ثبات گلف در مسیر می پردازد .
مسلما جی تی آی جدید هاچ بک داغی است که می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و از همین الآن نظرات بسیار مشتاقانه ی مردم در سایت های مختلف موید این گفته می باشد .
تولید این خودرو از بهار سال 2009 آغاز خواهد شد است.
در داخل نیز استفاده پوشش های چرمی و پارچه ای زیبا و چشم نواز فضای بسیار دل انگیزی را ایجاد می کند .
اما مهم ترین تغییرات نسبت به نسل قبلی علاوه بر ظاهر در بخش فنی صورت گرفته است .
حجم موتور همان 2 لیتر باقی مانده است و این موتور چهار سیلندر توربوشارژر دار حالا 210 اسب بخار ( ps ) یا 207 اسب بخار ( hp) قدرت تولید می کند . که حدود ده اسب بخار ( ps) نسبت به موتور نسل قبلی قویتر است .
مصرف سوخت گلف در هر صد کیلومتر تنها 2/6 لیتر می باشد .
میزان تولید گاز دی اکسید کربن در هر کیلومتر نیز علی رغم افزایش قدرت از 189 گرم به 178 گرم کاهش پیدا کرده است .
شتاب صفر تا صد جی تی آی 6 برابر 2/7 ثانیه می باشد .
از جمله تجهیزات ایمنی - دینامیکی این خودرو می توان به سیستم ACC یا کنترل فعال بدنه سه حالت مختلف را برای کنترل سیستم ها و اجزای خودرو ارایه می دهد و سختی و نرمی بخش هایی نظیر سیستم تعلیق - فرمان و دریچه ی گاز را مطابق خواست راننده تغییر می دهد .
این سیستم سه حالت " راحت " - " عادی " و " اسپرت " را ارایه می کند .
یک دیفرانسیل لغزش محدود که XDS نام دارد در کنار سیستم کنترل پایداری به کنترل ثبات گلف در مسیر می پردازد .
مسلما جی تی آی جدید هاچ بک داغی است که می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و از همین الآن نظرات بسیار مشتاقانه ی مردم در سایت های مختلف موید این گفته می باشد .
تولید این خودرو از بهار سال 2009 آغاز خواهد شد است.