• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

مرسدس بنز SLS زیر تیغ برابوس

maksemos

متخصص بخش خودرو
بخشیدن چهره ای جسورتر و حکم فرماتر به خودرویی که در نوع خود منحصر بفرد است در دامنه فعالیت های برابوس است. این تیونر که تبهر خاصی در زیر و رو کردن محصولات کهکشانی دارد، این بار هم محصولی نو بر پایه یکی از جدیدترین اعضای خانواده مرسدس بنز معرفی کرده است. این محصول پهن پیکر که Widestar نام داشته و بر پایه SLS AMG مرسدس بنز معرفی شده است ، ارائه دهنده لباسی سفارشی و زیبا برای این ابرخودرو است. تیونر برابوس علاوه بر برنامه بدنه فیبر کربنی فوق مدرنی که برای این گالوینگ تدارک دیده، در آن از چرخ های فوق سبک آلیاژی، یک سیستم تعلیق نرم با کنترل سواری تطبیق پذیر، سیستم اگزوز تیتانیومی فوق کارآمد با مدیریت الکترونیکی صدای خروجی و کابین سفارشی برابوس نیز بهره برده است.
 

maksemos

متخصص بخش خودرو
طراحان برابوس برای اینکه چهره ای به مراتب عضلانی تر به این SLS AMG ببخشند، از اجزای سفارشی Brabus Widestar در محور عقب بهره برده اند. همانند دیگر اجزای بدنه و درست مانند خودروهای فرمول 1، این بخش ها نیز از فیبر کربن فوق سبک و در عین حال بسیار مقاوم ساخته شده اند. بخش های اضافه شده به گلگیر عقب نه تنها نمایی دیدنی به قسمت عقب بخشیده اند، بلکه فضای کافی برای چرخ های مخصوص جدید که فاصله بین دو چرخ عقب را به میزان 20 میلیمتر افزایش داده اند را نیز فراهم آورده اند. این افزایش هرچند ناچیز در فاصله بین دو چرخ عقب تاثیر قابل توجهی بر دینامیک سواری دارد.
 

maksemos

متخصص بخش خودرو
مهندسین بخش سیستم تعلیق برابوس نسخه ای سفارشی از چرخ های فوق سبک Brabus Monoblock F Platinum Edition را در ابعاد 20 اینچ با دیواره 9.5 برای محور جلو و 21 اینچ با دیواره 11 برای محور عقب وایداِستار آماده کرده اند. این چرخ ها با طرح براق و یا سطح سرامیکی قابل سفارش هستند و بنابه خواست خریدار، در هر رنگی ارائه می شوند. این چرخ های مهیج با ابعاد 20 و 21 اینچی در محورهای جلو و عقب، بیش از پیش بر نیمرخ گوه ای شکل این ابرخودرو تاکید می کنند.
 

maksemos

متخصص بخش خودرو
کاهش ارتفاع به میزان 30 میلیمتر نقش قابل توجهی در ظاهر برجسته SLS AMG Widestar ایفا می کند. سیستم تعلیقی که برابوس برای این ابرخودرو گالوینگ درنظر گرفته از نظر ارتفاع سواری قابل تطبیق بوده و با همکاری شریک تکنولوژیک برابروس یعنی بیل اِستین توسعه یافته است. در واقع، کنترل سواری یکپارچه برابوس قادر است تنها با فشار یک دکمه، سواری به مراتب نرم تری نسبت به SLS AMG تولیدی ارائه کند. سیستم اگزوز برابوس نیز از تیتانیوم فوق سبک ساخته شده است و وزن آن نیز 12 کیلوگرم یا به عبارتی 40 درصد کمتر از سیستم اگزوز نمونه تولیدی می باشد. این کاهش وزن نه تنها وزن کلی این ابرخودرو را کاهش می دهد، بلکه با تخلیه بهینه گازهای داخل محفظه احتراق، قدرت موتور را نیز به میزان 10 اسب بخار افزایش داده است.
 

maksemos

متخصص بخش خودرو
برابوس برای داخل کابین این SLS AMG نیز آپشن های اختصاصی بیشماری در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به تزئینات فیبرکربنی در هر رنگ و پدال های آلومینیومی مات اشاره کرد.
 
بالا