رضــrezaــا
کاربر ویژه
2014
سرانجام نسخه نهایی V-class در شهر مونیخ و با حضور بیش از 450 مهمان بین المللی رونمایی شد. V-class خودرویی است که به اعتقاد مرسدس باید تنها گزینه خرید شما در بازار ون های لوکس باشد. این خودرو، پادشاه مینی ون ها به شمار می رود.
2014 Mercedes V-Class
V-Class که به جانشینی مدل های سابق ویانو آمده، طراحی خود را مدیون سایر اعضای جدید خانواده مرسدس مانند E-class و C-class و حتی S-class است. جلوپنجره خودرو که دارای خطوط افقی است توسط چراغ های LED دار جدید احاطه شده، در نمای جانبی نیز هرچقدر به قسمت انتهایی نزدیک می شویم، می بینیم که خطوط شانه خودرو روبه بالا حرکت می کنند. همچنین وجود شیشه های دودی عقب فضای اختصاص تری را برای سرنشینان V-class فراهم کرده است.
درون کابین V-class ذات لوکس این خودرو بیشتر خودنمایی می کند؛ ویژگی هایی مانند صندلی های چرمی، کنسول عقب، تریم چوبی، نورپردازی داخلی و نمایشگر سیستم COMAND که بالای کنسول جاسازی شده از جمله ویژگی های خوب V-class خواهند بود. مشتریان همچنین میتوانند این ون اشتوتگارتی را در مدل SWB با فاصله محوری 3200 میلیمتر و LWB با فاصله محوری 3430 میلیمتر سفارش دهند.
مرسدس برای این خودرو سیستم های پایداری و ایمنی جدیدی مانند Crosswind Assist و همچنین ATTENTION ASSIST را بصورت استاندارد بکار برده اما درعین حال موارد دیگری مانند دوربین 360 درجه ای، سیستم کمکی پارک و گیربکس 7G-TRONIC PLUS اتومات و … بصورت سفارشی خواهند بود. برای V-class فعلا سه انجین چهارسیلندر تدارک دیده شده که مشخصات آنها به قرار زیرست:
خط تولید V-class که با سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری دایملر در شهر ویتوریای اسپانیا ساخته شده، از اواسط تابستان 2014 اولین نسخه های تولیدی این خودرو را با قیمت پایه ای معادل 57,800 دلار روانه بازار می کند.
سرانجام نسخه نهایی V-class در شهر مونیخ و با حضور بیش از 450 مهمان بین المللی رونمایی شد. V-class خودرویی است که به اعتقاد مرسدس باید تنها گزینه خرید شما در بازار ون های لوکس باشد. این خودرو، پادشاه مینی ون ها به شمار می رود.
2014 Mercedes V-Class
V-Class که به جانشینی مدل های سابق ویانو آمده، طراحی خود را مدیون سایر اعضای جدید خانواده مرسدس مانند E-class و C-class و حتی S-class است. جلوپنجره خودرو که دارای خطوط افقی است توسط چراغ های LED دار جدید احاطه شده، در نمای جانبی نیز هرچقدر به قسمت انتهایی نزدیک می شویم، می بینیم که خطوط شانه خودرو روبه بالا حرکت می کنند. همچنین وجود شیشه های دودی عقب فضای اختصاص تری را برای سرنشینان V-class فراهم کرده است.
درون کابین V-class ذات لوکس این خودرو بیشتر خودنمایی می کند؛ ویژگی هایی مانند صندلی های چرمی، کنسول عقب، تریم چوبی، نورپردازی داخلی و نمایشگر سیستم COMAND که بالای کنسول جاسازی شده از جمله ویژگی های خوب V-class خواهند بود. مشتریان همچنین میتوانند این ون اشتوتگارتی را در مدل SWB با فاصله محوری 3200 میلیمتر و LWB با فاصله محوری 3430 میلیمتر سفارش دهند.
مرسدس برای این خودرو سیستم های پایداری و ایمنی جدیدی مانند Crosswind Assist و همچنین ATTENTION ASSIST را بصورت استاندارد بکار برده اما درعین حال موارد دیگری مانند دوربین 360 درجه ای، سیستم کمکی پارک و گیربکس 7G-TRONIC PLUS اتومات و … بصورت سفارشی خواهند بود. برای V-class فعلا سه انجین چهارسیلندر تدارک دیده شده که مشخصات آنها به قرار زیرست:
[*=center]136 اسب بخار قدرت؛ 330 نیوتن متر گشتاور (200CDI).
[*=center]163 اسب بخار قدرت؛ 380 نیوتن متر گشتاور (220CDI).
[*=center]190 اسب بخار قدرت؛ 440 نیوتن متر گشتاور (250BlueTec)
خط تولید V-class که با سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری دایملر در شهر ویتوریای اسپانیا ساخته شده، از اواسط تابستان 2014 اولین نسخه های تولیدی این خودرو را با قیمت پایه ای معادل 57,800 دلار روانه بازار می کند.