Ever Green
متخصص بخش پزشکی
KYMCO Agility
موتورسیکلتی با ساختار اسکوتر ، ۱۵۰ سی سی و با گیربکس اتوماتیک CVT ( یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های گیربکس اتوماتیک )
با یکی از خریداران این مدل که صحبت می کردم از کیفیت خوب موتور و قدرتش تعریف می کرد ، همچنین خیلی از سواری موتور تعریف می کرد و میگفت: قبل از این TVS ROCKZ داشتم ، از لحاظ قدرت و سواری قابل مقایسه نیستند (
خب کمی توضیح بیشتر :
Kymco Agility R16
این موتور آپدیت شده مدل ۲۰۰۹ قبلی خودش ( مثلا مدل قبلی ترمز عقب کاسه ای است و … ) توسط شرکت تایوانی کیمکو است . این مدل در حال حاضر در اروپا نیز عرضه شده است .
این مدل در سه سری ۵۰ و ۱۲۵ و ۱۵۰ سی سی طراحی و در سه رنگ سفید، مشکی و آبی ( در اروپا ) عرضه شده است ، که مدل ۱۵۰ سی سی آن در حال حاضر در کشور ( در ۴ رنگ :قرمز، زرد ، نوک مدادی و سفید ) موجود است .
قیمت آن در اروپا برای مدل های ۵۰ ، ۱۲۵ و ۱۵۰ سی سی به ترتیب ۱۵۰۰ ، ۱۷۰۰ و ۱۸۰۰ یورو عرضه شده است .
قیمت آن (در هنگام نگارش این مطلب) ۲٫۴۵۰٫۰۰۰ تومان ( طبق گفته نمایندگی فروش آن در خیابان ۱۷شهریور تهران ) در ایران می باشد .
خلاصه از دید موتورباز :
- بسیار با کیفیت در ساخت ( واقعا باکیفیته )
- این مدل آپدیت شده مدل قبلی خودش super 8 2009 است .
- این مدل در ۳ حجم سیلندر ارائه شده ( بازار جهانی ) ۵۰ – ۱۲۵ – ۱۵۰ سی.سی ( البته مدلهای دیگه اسکوتر کیمکو تا ۳۰۰ سی.سی هم داره ) ( تو ایران فقط ۱۵۰ سی.سی )
- زین پهن و بسیار راحت ( نسبت به ویو و گلگسی )
- لاستیک های پهن
- جزء ۳۰ اسکوتر پرفروش در اروپا (توی سایتهای زیادی در موردش صحبت و بحث شده )
- توی یه سایت خوندم طراحش یه ایتالیایی بوده ( اسمش یادم نیست )
- هم استارت و هم هندل
- من رنگهای سفید مشکی – خاکستری مشکی و زرد مشکی اش رو تو بازار دیدم
- قیمت آن در اروپا برای مدل های ۵۰ ، ۱۲۵ و ۱۵۰ سی سی به ترتیب ۱۵۰۰ ، ۱۷۰۰ و ۱۸۰۰ یورو عرضه شده است . (قیمت ایران با قیمت جهانی برابره )
- با یه خریدار که صحبت کردم خیلی از سواری اش تعریف کرد و می گفت در قدرت به هیچ عنوان کم نیاورده ( راحت ۳ ترک رو جواب داده بود )
+ چند کلمه بین همه بررسیهای خریدران مشترک بود :
+ تعریف : “سواری خوب” – “ امن و راحت ” – ” طراحی زیبا ” – ” قیمت مناسب ”
+ انتقاد : “مصرف بنزین” و “عدم تعبیه ترمز “ABS و “کاربراتوری بودن” (اینکه چرا انژکتوری نیست )
در کل برام جالب بود که در سایتهای ایتالیایی که خودشون اسکوتر های معروفی دارند خیلی درباره این مدل صحبت می کردند .
موتورسیکلتی با ساختار اسکوتر ، ۱۵۰ سی سی و با گیربکس اتوماتیک CVT ( یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های گیربکس اتوماتیک )
با یکی از خریداران این مدل که صحبت می کردم از کیفیت خوب موتور و قدرتش تعریف می کرد ، همچنین خیلی از سواری موتور تعریف می کرد و میگفت: قبل از این TVS ROCKZ داشتم ، از لحاظ قدرت و سواری قابل مقایسه نیستند (
خب کمی توضیح بیشتر :
Kymco Agility R16
این موتور آپدیت شده مدل ۲۰۰۹ قبلی خودش ( مثلا مدل قبلی ترمز عقب کاسه ای است و … ) توسط شرکت تایوانی کیمکو است . این مدل در حال حاضر در اروپا نیز عرضه شده است .
این مدل در سه سری ۵۰ و ۱۲۵ و ۱۵۰ سی سی طراحی و در سه رنگ سفید، مشکی و آبی ( در اروپا ) عرضه شده است ، که مدل ۱۵۰ سی سی آن در حال حاضر در کشور ( در ۴ رنگ :قرمز، زرد ، نوک مدادی و سفید ) موجود است .
قیمت آن در اروپا برای مدل های ۵۰ ، ۱۲۵ و ۱۵۰ سی سی به ترتیب ۱۵۰۰ ، ۱۷۰۰ و ۱۸۰۰ یورو عرضه شده است .
قیمت آن (در هنگام نگارش این مطلب) ۲٫۴۵۰٫۰۰۰ تومان ( طبق گفته نمایندگی فروش آن در خیابان ۱۷شهریور تهران ) در ایران می باشد .
خلاصه از دید موتورباز :
- بسیار با کیفیت در ساخت ( واقعا باکیفیته )
- این مدل آپدیت شده مدل قبلی خودش super 8 2009 است .
- این مدل در ۳ حجم سیلندر ارائه شده ( بازار جهانی ) ۵۰ – ۱۲۵ – ۱۵۰ سی.سی ( البته مدلهای دیگه اسکوتر کیمکو تا ۳۰۰ سی.سی هم داره ) ( تو ایران فقط ۱۵۰ سی.سی )
- زین پهن و بسیار راحت ( نسبت به ویو و گلگسی )
- لاستیک های پهن
- جزء ۳۰ اسکوتر پرفروش در اروپا (توی سایتهای زیادی در موردش صحبت و بحث شده )
- توی یه سایت خوندم طراحش یه ایتالیایی بوده ( اسمش یادم نیست )
- هم استارت و هم هندل
- من رنگهای سفید مشکی – خاکستری مشکی و زرد مشکی اش رو تو بازار دیدم
- قیمت آن در اروپا برای مدل های ۵۰ ، ۱۲۵ و ۱۵۰ سی سی به ترتیب ۱۵۰۰ ، ۱۷۰۰ و ۱۸۰۰ یورو عرضه شده است . (قیمت ایران با قیمت جهانی برابره )
- با یه خریدار که صحبت کردم خیلی از سواری اش تعریف کرد و می گفت در قدرت به هیچ عنوان کم نیاورده ( راحت ۳ ترک رو جواب داده بود )
+ چند کلمه بین همه بررسیهای خریدران مشترک بود :
+ تعریف : “سواری خوب” – “ امن و راحت ” – ” طراحی زیبا ” – ” قیمت مناسب ”
+ انتقاد : “مصرف بنزین” و “عدم تعبیه ترمز “ABS و “کاربراتوری بودن” (اینکه چرا انژکتوری نیست )
در کل برام جالب بود که در سایتهای ایتالیایی که خودشون اسکوتر های معروفی دارند خیلی درباره این مدل صحبت می کردند .