• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

می‌باخ Xenatec، محصول تازه مرسدس بنز

mario8344

متخصص بخش
کوپه دست‌ساز می‌باخ Xenatec که تنها 100 عدد تولید از آن خواهد شد از لوکس‌ترین ساخته‌های شرکت دایملر به‌شمار می‌رود. این خودرو با قیمت پایه 870هزار دلار و قابلیت سفارشی شدن عرضه خواهد شد.


getthumb.ashx

کوپه دست‌ساز می‌باخ Xenatec که تنها 100 عدد تولید از آن خواهد شد، تازه‌ترین طراحی Fredrik Burchhardt طراح خودروی بی‌نظیر می‌باخ اکسلرو است.

 

mario8344

متخصص بخش
getthumb.ashx

ارتفاع اکسلرو که در حقیقت بازسازی و یک تفسیر مدرن از خودروی اسپورت افسانه‌ای ساخت دایملر در سال 1930 است، کاهش پیدا کرده، تغییراتی در بدنه ایجاد شده و با قرار گرفتن درهای جدید به Xenatec تبدیل شده است.

 

mario8344

متخصص بخش
getthumb.ashx

در این کوپه لوکس دست‌ساز که در یکی از کارخانه‌های آلمان تولید خواهد شد. هر تغییری که مد نظر خریداران باشد، اعمال خواهد شد. از سقف تمام‌شیشهای گرفته تا تغییراتی در بخش‌های داخلی، این خودرو قابلیت سفارشی شدن خواهد داشت.

 

mario8344

متخصص بخش
getthumb.ashx

این می‌باخ جدید به شرط باز نشدن موتور 57S و V12 دوتوربویی آن به گنجایش 6.0 لیتر با قدرت 620 اسب‌بخار از 4 سال ضمانت بی‌قید و شرط برخوردار خواهد بود.

 

mario8344

متخصص بخش
getthumb.ashx

نام تجاری این خودرو از نام ویلهلم می‌باخ، دستیار اصلی گاتلیب دایملر اقتباس شده که از 19 سالگی در ساخت محصولات دایملر و بنز مشارکت داشته است. بد نیست بدانید اولین موتورهای درون‌سوز دنیا حاصل تلاش مشترک می‌باخ و دایملر بوده‌اند و می‌باخ اولین موتورسیکلت دنیا را اختراع کرده است.

 

mario8344

متخصص بخش
getthumb.ashx

می‌باخ اولین قایق‌های موتوری دنیا را نیز اختراع کرد. او تا سال 1907 مدیر فنی Daimler Motoren Gesellschaft بود و پس از آن این شرکت را برای تولید کشتی هوایی زپلین ترک کرد.

 

mario8344

متخصص بخش
getthumb.ashx

اگر این کوپه جدید را با لیموزین می‌باخ S57 مقایسه کنیم، می‌بینیم بدنه خودرو به شکل قابل‌توجهی محکم‌تر شده و درهای فاقد قاب دسترسی به فضای سرنشین را بسیار ساده‌تر کرده‌اند. شیشه جلو و عقب این خودرو شیبدارتر از نمونه‌های پیشین طراحی شده و به این کوپه ظاهری اسپرت داده است.

 

mario8344

متخصص بخش

getthumb.ashx

این می‌باخ جدید دست‌ساز خواهد بود و به قیمت پایه 870هزار دلار تنها 100 عدد تولید می شود.

کوپه دست‌ساز می‌باخ Xenatec که تنها 100 عدد تولید از آن خواهد شد، تازه‌ترین طراحی Fredrik Burchhardt طراح خودروی بی‌نظیر می‌باخ اکسلرو است. این خودرو یکی از محصولات مرسدس بنز و از لوکس‌ترین ساخته‌های شرکت دایملر به‌شمار می‌رود.
به گزارش گیزمگ، کوپه زیبای Xenatec را می‌توان می‌باخ اکسلرویی دانست که آماده ورود به خطوط تولید شده است. ارتفاع اکسلرو که در حقیقت بازسازی و یک تفسیر مدرن از خودروی اسپورت افسانه‌ای ساخت دایملر در سال 1930 است، کاهش پیدا کرده، تغییراتی در بدنه ایجاد شده و با قرار گرفتن درهای جدید به Xenatec تبدیل شده که 100 عدد آن با قیمت پایه 870هزار دلار تولید خواهد شد.
در این کوپه لوکس دست‌ساز که در یکی از کارخانه‌های آلمان تولید خواهد شد. هر تغییری که مد نظر خریداران باشد، اعمال خواهد شد. از سقف تمام‌شیشهای گرفته تا تغییراتی در بخش‌های داخلی، این خودرو قابلیت سفارشی شدن خواهد داشت. این می‌باخ جدید به شرط باز نشدن موتور 57S و V12 دوتوربویی آن به گنجایش 6.0 لیتر با قدرت 620 اسب‌بخار از 4 سال ضمانت بی‌قید و شرط برخوردار خواهد بود.
اگر این کوپه جدید را با لیموزین می‌باخ S57 مقایسه کنیم، می‌بینیم بدنه خودرو به شکل قابل‌توجهی محکم‌تر شده و درهای فاقد قاب دسترسی به فضای سرنشین را بسیار ساده‌تر کرده‌اند.
شیشه جلو و عقب این خودرو شیبدارتر از نمونه‌های پیشین طراحی شده و به این کوپه ظاهری اسپرت داده است. در کنار این تغییرات تمامی امکانات موجود در لیموزین ذکر شده قابل سفارشی شدن در زناتک خواهند بود.
نام تجاری این خودرو از نام ویلهلم می‌باخ، دستیار اصلی گاتلیب دایملر اقتباس شده که از 19 سالگی در ساخت محصولات دایملر و بنز مشارکت داشته است. بد نیست بدانید اولین موتورهای درون‌سوز دنیا حاصل تلاش مشترک می‌باخ و دایملر بوده‌اند و می‌باخ اولین موتورسیکلت دنیا را اختراع کرده است.
می‌باخ اولین قایق‌های موتوری دنیا را نیز اختراع کرد. او تا سال 1907 مدیر فنی Daimler Motoren Gesellschaft بود و پس از آن این شرکت را برای تولید کشتی هوایی زپلین ترک کرد. شرکت سازنده این کشتی هوایی پس از پایان جنگ جهانی اول به ساخت خودروهای لوکس می‌باخ با موتورهای قدرتمند و حجیم رو آورد. این شرکت اولین موتور 12V را در سال 1929، DS7 7 لیتری را در سال 1930 و موتور حجیم 8 لیتریDS8 را یک سال پس از آن طراحی کرد.
با آغاز جنگ جهانی دوم این شرکت طراحی موتور برای تانک‌های آلمانی را آغاز کرد که بهترین آنها می‌توانست با سرعت 40 کیلومتربرساعت مسافتی 155 کیلومتری را طی کند. با این حال جنگ جهانی دوم باعث از بین رفتن نام تجاری می‌باخ شد، این نام اولین سال‌های قرن 21ام توسط مرسدس بنز دوباره زنده شد.
 
بالا