ناسائو مفهومی جدید کرایسلر
"موتورز دات آی آر" طبق آخرین اخبار از کمپانی بحران زده کرایسلر که حتی قبل از بحران اقتصاد جهانی در بحران مدیریتی خود به سر میبرد، تصمیم به فیس لیفت کرایسلر سبرینگ و تغییر نام به ناسائو گرفت.
ناسائو دارای یک استایل کلاسیک امریکایی بسیار جذاب در قسمت بیرونی است و در داخل هم از مواد بسیار با کیفیت بهره برده است تا کمکم مالکیت فیات به کرایسلر رنگی کیفی بدهد. در قسمت فنی هم از دو پیشرانه استفاده شده است. نوع اول پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم ۲.۴ لیتر با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نمونه شش سیلندر وی شکل با حجم ۳.۶ لیتر قدرتی معادل ۲۸۴ اسب بخار دارد.
سبرینگ بعلت کیفیت بسیار پایین و فراخوانهای بسیار بالا یکی از منفورترین مدلهای امریکایی است، کارشناسان معتقدند این خودرو مجهز به یکی از پرتنشترین شاسیها خودرو جهان، طراحی خارجی سوال برانگیز، طراحی داخلی ضعیف بهمراه کیفیت مواد پایینتر از تویوتا یاریس، کرایسلر را مجبور کرده است تا پس از فیسلیفت اساسی نام این خودرو را نیز تغییر دهد.
سرجیو مارچیونه هم در مورد سبرینگ گفت: این خودرو آنجایی که باید باشد نیست.
"موتورز دات آی آر" طبق آخرین اخبار از کمپانی بحران زده کرایسلر که حتی قبل از بحران اقتصاد جهانی در بحران مدیریتی خود به سر میبرد، تصمیم به فیس لیفت کرایسلر سبرینگ و تغییر نام به ناسائو گرفت.
ناسائو دارای یک استایل کلاسیک امریکایی بسیار جذاب در قسمت بیرونی است و در داخل هم از مواد بسیار با کیفیت بهره برده است تا کمکم مالکیت فیات به کرایسلر رنگی کیفی بدهد. در قسمت فنی هم از دو پیشرانه استفاده شده است. نوع اول پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم ۲.۴ لیتر با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نمونه شش سیلندر وی شکل با حجم ۳.۶ لیتر قدرتی معادل ۲۸۴ اسب بخار دارد.
سبرینگ بعلت کیفیت بسیار پایین و فراخوانهای بسیار بالا یکی از منفورترین مدلهای امریکایی است، کارشناسان معتقدند این خودرو مجهز به یکی از پرتنشترین شاسیها خودرو جهان، طراحی خارجی سوال برانگیز، طراحی داخلی ضعیف بهمراه کیفیت مواد پایینتر از تویوتا یاریس، کرایسلر را مجبور کرده است تا پس از فیسلیفت اساسی نام این خودرو را نیز تغییر دهد.
سرجیو مارچیونه هم در مورد سبرینگ گفت: این خودرو آنجایی که باید باشد نیست.