پس از گذشت 42 سال از تولید اولین کامارو،کمپانی شورلت با توجه به نوع طراحیکاماروی جدید تصمیم به احیای مجدد کاماروی نسل اول نمود
نسل اول شورلت کامارو درسال 1967 به بازار عرضه شد و توانست درمدتزمان تولید بیش از تعداد 699 هزار دستگاه را به فروش برساند و این فروش خوب به ایندلیل بود که این خودرومی توانست نیاز خانواده ها و جوانان را به اتومبیلی با فضای کافی و اسپرت تامین کندنخستین حضور شورلت کامارو جدید به سال 2005 و در نمایشگاه بین المللی دیتروییت بازمی گردد
تلفیق طراحی سنتی و مشخصات عالی نظیر شاسی و موتورخارق العاده باعث شده تا نسل نوینکامارو طرفدارانبیشماری داشته باشدچهره این مدل به دلیل وجود یک هود عضلانی به روی کاپوت و اسپویلر یک تکه جلو با سهورودی هوا و دو لامپ زنون و ال ای دی بسیار عصبانی به نظر می رسد
شیارهایی بر رویگلگیرهای عقب تعبیه شده که مستقیما از نسلاول کپی برداری شده ونمای آن را خشمگین تر نموده استدر طراحی داخل اتومبیل اکثرا از چرم و قطعات کروم استفاده شده و همین باعث شد کهاتومبیل لوکس بنظر بیاید درطراحی ونحوه قرارگیری سیستم های هدایت داخلی اتومبیل از نسل چهارم کامارو کمک گرفتهشده استموتور خودرو 8 سیلندر و دارای 40 سوپاپ و 6 لیتر حجم است و از سیستم کنترل هوشمندپاشش سوخت بهره میبرداین سیستم باعث گشته که موتوربا قدرت 400 اسب بخار به مقدار یک موتور 6 سیلندر سوختمصرف کندوظیفه این سیستم حفظ تعادل مصرف بنزین در موتور است
عمل کرد آن به این صورت است کههنگامی که دورموتور پایین است و سرعت خودرو کم است تنها 4 سیلندر را فعال نگاه می دارد و 4سیلندر دیگر به صورتهوشمند از کار می افتد،و به محض شتاب گیری و سرعت بالا 4 سیلندر خاموش فعال میشوندطبق گفته کمپانی مصرف سوخت کامارو با این سیستم تقریبا یک گالن در 46 کیلومتر می باشد
نسل اول شورلت کامارو درسال 1967 به بازار عرضه شد و توانست درمدتزمان تولید بیش از تعداد 699 هزار دستگاه را به فروش برساند و این فروش خوب به ایندلیل بود که این خودرومی توانست نیاز خانواده ها و جوانان را به اتومبیلی با فضای کافی و اسپرت تامین کندنخستین حضور شورلت کامارو جدید به سال 2005 و در نمایشگاه بین المللی دیتروییت بازمی گردد
تلفیق طراحی سنتی و مشخصات عالی نظیر شاسی و موتورخارق العاده باعث شده تا نسل نوینکامارو طرفدارانبیشماری داشته باشدچهره این مدل به دلیل وجود یک هود عضلانی به روی کاپوت و اسپویلر یک تکه جلو با سهورودی هوا و دو لامپ زنون و ال ای دی بسیار عصبانی به نظر می رسد
شیارهایی بر رویگلگیرهای عقب تعبیه شده که مستقیما از نسلاول کپی برداری شده ونمای آن را خشمگین تر نموده استدر طراحی داخل اتومبیل اکثرا از چرم و قطعات کروم استفاده شده و همین باعث شد کهاتومبیل لوکس بنظر بیاید درطراحی ونحوه قرارگیری سیستم های هدایت داخلی اتومبیل از نسل چهارم کامارو کمک گرفتهشده استموتور خودرو 8 سیلندر و دارای 40 سوپاپ و 6 لیتر حجم است و از سیستم کنترل هوشمندپاشش سوخت بهره میبرداین سیستم باعث گشته که موتوربا قدرت 400 اسب بخار به مقدار یک موتور 6 سیلندر سوختمصرف کندوظیفه این سیستم حفظ تعادل مصرف بنزین در موتور است
عمل کرد آن به این صورت است کههنگامی که دورموتور پایین است و سرعت خودرو کم است تنها 4 سیلندر را فعال نگاه می دارد و 4سیلندر دیگر به صورتهوشمند از کار می افتد،و به محض شتاب گیری و سرعت بالا 4 سیلندر خاموش فعال میشوندطبق گفته کمپانی مصرف سوخت کامارو با این سیستم تقریبا یک گالن در 46 کیلومتر می باشد