
میگوید برای مدل 2011 کامارو از پیشرانهای استفاده خواهد کرد که نسبت به مدل قبلی 6 سیلندر 8 اسببخار قویتر شده و خروجی مجموعه 6/3 لیتریاش به 312 اسببخار رسیده است.
به گزارش خبرنگار «مجله ماشین»، این صحبتها از زبان «جیم کمپبل» قائم مقام بخش مدیریت شورولت گفته شده است. با اینکه پیشرانه قبلی تولید شده توسط شورولت توانست به عنوان یکی از موتورهای مطرح سال گذشته انتخاب شود امّا دیگر با 304 اسببخار تولید نخواهد شد. همچنین مدل 2011 کامارو دارای سیستم هداپ دیسپلی استفاده شده در کوروت نیز هست.