alirezakarimi
New member
ن کارخانه بعد از جنگ جهانی دوم در همین مکان ساخته شد که گفته میشود در شکل و ظاهر این کارخانه از بعد از جنگ حهانی دوم تغییر آنچنانی دیده نمی شود حتی بعضی از دفاتر این کارخانه همانند روز های اول از نظر طراحی و رنگ حفظ شده است. اما امروز این کارخانه علاوه بر حفط سیستم سنتی روزگاران قدیم خود با آخرین سیستم روز تولید خودرو در دنیا نیز آمیخته شده است.
در این کارخانه بخشی تخت عنوان Wind Tunnel توسط یکی از آرشیتکت و مهندس های بزرگ و معروف ایتالیا آقای Renzo Piano ساخته شده. بخش رنگ کردن خودرو های فراری کاملا اتوماتیک؛ و توسط رباط انجام میشود در این بخش شما هیچ پرسنلی را نمی بینید !
بخش ساخت موتور این خودرو در خیابان روبروی این کارخانه قرار دارد که وسعت آن به اندازه چند تا زمین بازی استاندارد فوتبال است ! نکته جالب اینکه در این بخش کمتر از صد کارمند وجود دارد ولی روزانه بیش از پنجاه موتور تولید می کنند ! بطور کلی در این کارخانه بخش زیادی از تولید خودرو توسط رباط انجام میشود و بخش اندکی از آن توسط نیروی انسانی که در این سیستم نه تنها از حاصل خیزی و سود آوری بالا بلکه از دقت صراحت و ظرافت بالایی برخوردار است. تمام این ساختمان نور طبیعی از بیرون به داخل جذب میکند و درون آن پر از گل و گیاه است.
در این کارخانه بخشی تخت عنوان Wind Tunnel توسط یکی از آرشیتکت و مهندس های بزرگ و معروف ایتالیا آقای Renzo Piano ساخته شده. بخش رنگ کردن خودرو های فراری کاملا اتوماتیک؛ و توسط رباط انجام میشود در این بخش شما هیچ پرسنلی را نمی بینید !
بخش ساخت موتور این خودرو در خیابان روبروی این کارخانه قرار دارد که وسعت آن به اندازه چند تا زمین بازی استاندارد فوتبال است ! نکته جالب اینکه در این بخش کمتر از صد کارمند وجود دارد ولی روزانه بیش از پنجاه موتور تولید می کنند ! بطور کلی در این کارخانه بخش زیادی از تولید خودرو توسط رباط انجام میشود و بخش اندکی از آن توسط نیروی انسانی که در این سیستم نه تنها از حاصل خیزی و سود آوری بالا بلکه از دقت صراحت و ظرافت بالایی برخوردار است. تمام این ساختمان نور طبیعی از بیرون به داخل جذب میکند و درون آن پر از گل و گیاه است.