مي گيرد . خودروها يکي پس از ديگري به هم مي پيوندند و سر و صداي
در محل حاضر بودند را مي شکند . در ابتدا خودروهايي همچون شاهين ،
شورلت نوا ،بيوک و کاديلاک ، ميزبان ما بودند . خودروهايي که هر چند
نمايش در آمدنشان ، وصفي ديگر داشت .
ساعت حدود 11 است که صداي غرش وصف ناپذيري زمين را به لرزه در مي آورد .
به سمت ورودي پارکينگ خيره مي شويم ، شورلت کامارو BALDWIN
MOTION دوست عزيزم مازيار احمدي را مي بينم که همه را به وجد آورده بود .
از کاپوت عضلاني ، تا مجموعه فني کروم کاري شده ، کافي بود تا خستگي را از
تن بازديدکنندگان که اکثرا دوستاني صميمي بودند ، دور کند . حالا به قرارمان
اميدوار شديم . به اينکه خواسته يا نا خواسته جمعي از ستارگان خودروسازي
غرب را در اين مهماني صميمانه ، زيارت مي کنيم ! ساعت حدود 11:15 است
که از بين حضار ، چشمم به جمال آقاي برزو روشن مي شود .
فردي با سن حدود 55 و چهره اي مقتدر که از نظر بنده در عالم ماشين بازي ،
آن هم از نوع کلاسيک هاي سلطنتي آمريکايي ، چون ستاره اي پر فروغ
مي درخشد اما افسوس که در بين اين همه به اصطلاح آمريکايي سوار که در
اين جمع حضور داشتند کسي با اين فرد متبهر آشنايي نداشت و به نوعي
مي توان ايشان را معجزه خاموش در اين مورد دانست . البته پيش از اين
کاديلاک فلييت وود ليموزين ايشان را براي ماهنامه خودرو امروز ، مورد
تست قرار داده بوديم که اي کاش خودرو خود را زينت بخش اين مهماني
مي کردندتا جواناني که مغرورانه تکيه بر خودروهاي خود زده بودند ، معناي
واقعي يک کلاسيک آمريکايي را به وضوح لمس مي کردند
ساعت حدود 12 است که گروهي ديگر از اين خودروهاي دوست داشتني به
جمعمان مي پيوندند . از انواع پونتياک و شورلت گرفته تا تنها دوج چارجر سوپر
بي ايران با رنگ زيباي پرتقالي . خودروي مذکور آنچنان به دل صاحبش نشسته
بود که ادعا مي کرد ، پيشنهاد 80 ميليوني براي فروش اتومبيلش را رد کرده
است ! ساعت حدود 1 بعدظهر بود که هيولاهاي آمريکايي يکي پس از ديگري
غرش کنان جمع را ترک کردند و ما مانديم اين چند عکس اختصاصي که در ادامه
مطلب ، تقديم حضورتان مي شود