• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

تویوتا متعهد به سوخت خودرو تولید سلول برای سال 2015

رضــrezaــا

کاربر ویژه
iii-500x330.jpg





ماشین جدید است، که به احتمال زیاد به یک سالن Avensis به اندازه، خواهد بود پیش نمایش و یک مفهوم است که با توجه به در موتور توکیو نشان می دهد در ماه نوامبر پرده برداری کرد.
انتظار می رود این مفهوم – به شرح تویوتا ارشد به عنوان “به خوبی تعریف اواسط اندازه سالن چهار درب” – به دنبال تم های پایین گذاشته مفهوم سلول سوختی FCV-R در نشان می دهد توکیو در سال 2011 نشان داده شده است .
چندین تولید کنندگان پیشرو از جمله هیوندای ، BMW و هوندا مشغول به کار شده اند در فن آوری پیل سوختی هیدروژنی برای سالهای زیادی، اما آن را به کندی برای رسیدن به بازار بوده است چرا که مسائل از قبیل هزینه، بسته بندی فنی گنده و فقدان زیرساخت های سوخت هیدروژن حل و فصل شود.
با این حال، این تکنولوژی بسیار جذاب به تولید کنندگان است زیرا می تواند در تئوری، ارائه یک وسیله نقلیه الکتریکی است که می تواند محدوده رانندگی از اتومبیل های ICE شده مطابقت، اما تولید هیچ CO2، NOx استفاده و یا سایر ذرات مضر.
تویوتا در حال توسعه از سلول سوخت خودرو خود هیدروژن یا FCHV، به استفاده از یک نسخه اصلاح شده از سیستم درایو همکاری ترکیبی موجود در مدل دوگانه سوز آن مانند پریوساست.موتور بنزین با یک سلول سوختی جایگزین، و مخزن سوخت معمولی باعث می شود راه را برای مخازن هیدروژن با فشار بالا.
FCHV از همان اجزای الکتریکی استفاده می کند به عنوان یک انتقال قدرت ترکیبی کامل، و همچنین به عنوان 21kW یک باتری برای ذخیره انرژی بازیافت توسط سیستم ترمز احیا کننده آن است.
یکی از چالش های عمده عملی شده است کاهش اندازه پشته سلول سوختی با افزایش تراکم قدرت خود را. تویوتا می گوید که در حال حاضر تولید یک سلول سوختی با چگالی قدرت 3KW در هر لیتر، که در آن ادعا می کند جهان “بهترین”.
آخرین توسعه سلول سوختی در حدود نیمی از اندازه و وزن سیستم تویوتا در سال 2008 به آن نمونه FCHV-ADV نصب شده است. واحد جدید نیز دارای طیف عامل بیشتر، با استفاده از مواد جدید در ساخت و ساز آن شروع به سرد ممکن است در درجه حرارت به میزان کم به عنوان -30 ° C.
با چهار مخزن سوخت هیدروژن سلول های سوخت خودرو شرکت ژاپنی در ابتدا پیش بینی شده بود، اما بهبود در بهره وری انرژی به معنای این است به دو کاهش می یابد. مخازن سوخت دوقلو و پشته سلول سوختی در زیر کف خودرو قرار گرفته است، بنابراین هیچ سازشی بر کابین و فضای بار نسبت به وسایل نقلیه ICE شده معادل وجود دارد.
مدیریت افسر تویوتا، ساتوشی Ogiso، گفت: این شرکت متعهد به مقابله با چالش های مرتبط با سلول های سوختی هیدروژنی شد: “ارائه صفر تولید گازهای گلخانه ای، به همراه محدوده رانندگی و زمان سوخت گیری در همتراز با وسایل نقلیه مرسوم، هیدروژن خواهد در آینده ما باشد مدت زمان طولانی.
“دو مسائل نهایی برای غلبه بر وجود دارد. یکی از هزینه های تولید است. در این لحظه، هزینه وسیله نقلیه سلول سوختی بسیار بالا است. در حال حاضر ما در حال کار سخت به منظور کاهش هزینه های تولید انبوه و یکی از نقاط قوت ما این است که ما سعی کنید برای توسعه اجزای اصلی مانند سلول های سوخت و مخازن هیدروژن. ما در حال انجام آن توسط خودمان.
“مسئله دیگر این است که هیچ زیرساخت برای سوختگیری خودروهای سلول سوختی هیدروژن در حال حاضر وجود دارد.”
حتی زمانی که خودروهای سلول سوختی برای اولین بار از رسیدن به بازار، موضوع هزینه برای مصرف کننده یک مانع قابل توجهی در مقیاس بزرگ را به بالا باقی مانده است.
در حال حاضر، پیش بینی تویوتا که هیدروژن سلول های سوخت خودرو تولید را برای حدود £ 70،000 به فروش برساند. با این حال، تولید کننده می گوید که متعهد به ساخت ماشین سلول سوختی خود را “مقرون به صرفه”، و توسعه بیشتر باید منجر به کاهش این رقم در زمان اولین وسیله نقلیه در اروپا، ژاپن و ایالات متحده آمریکا برای بازار آماده است.
تویوتا در حال حاضر به تولید 100 دستگاه خودرو تولید هیدروژن تجربی بر اساس آن پشت کوهی SUV است. اجاره به اشخاص علاقه مند این وسایل نقلیه در ایالات متحده آمریکا و ژاپن، در هر چند Ogiso نشان داد که هزینه های واقعی از هر یک از وسایل نقلیه در منطقه 1million دلار بود.


 
بالا