در این خودرو در کنار مجموعه فنی ، ترمز ها نیز در چندین مرحله تقویت شده اند تا همچمون برخی افراد نا بلد ، فقط به افزایش قدرت موتور دلخوش نکرده باشد . در مرحله اول تمام کاسه ترمز ها با نوع دیسکی تعویض شدند که با افزایش پلکانی قدرت موتور، بالاخره این نوع سیستم ترمز قدرت نگهدارنده را از دست داد و در مرحله بعد تمام دیسک ها با نوع دیسک های استیل ضد زنگ سوراخ دار تعویض شدند ، تا علاوه بر توقف ایمن و تضمین شده در کوتاه ترین زمان ممکن ، خنک سازی مجموعه ی ترمز نیز مد نظر قرار گیرد . به هر حال لذت رانندگی با این نوع خودروها کمی با آنچه تاکنون تجربه کردیم ، متفاوت بود . در اینجا قدرت حرف اول را می زند و مسائلی چون آیرودینامیک و هندلینگ در مراحل بعد قرار می گیرند .