در نمایشگاه فرانکفورت امسال نیز کارلسون محصول جدید خود را با نام CK63 معرفی کرده بود. حال این تیونر دوباره همان خودرو را معرفی کرده است؛ اما اینبار با مشخصات فنی جدیدتر . . . .
این خودرو که برپایه CLS 63 AMG تقویت شده، از یک کیت فیبر کربنی جدید بهره میگیرد که شامل افزوده شدن لبههای ورودی هوا در سپر، جلوپنجرهای از فولاد ضد زنگ ، باله کوچک عقب و همچنین دیفیوزرهای سپر عقب است.
اگزوزهای دوگانه در طرفین، رینگهای ۲۰ اینچی، کاهش ارتفاع ۳۰ میلیمتری خودرو و همچنینی بهرهگیری از سیستم تعلیق Airmatic از دیگر جزئیات این خودروست.
در داخل کابین نیز مواردی همچون چرمهای خاکستری رنگ ناپا برای صندلیها، کفی جدید کابین با لوگوی کارلسون، روکشهای آلومینیومی برای دستگیره دربها و استفاده مختصر از تریم فیبرکربن خودنمایی میکنند.
در قسمت فنی، کارلسون حداکثر قدرت و همچنین حداکثر گشتاور را به ترتیب به ۶۴۲ اسببخار و ۸۰۰ نیوتنمتر رسانده است. این اعداد شتاب صفرتاصد ۴.۱ ثانیهای این خودرو را حتمی کردهاند.
منبع: پدال
این خودرو که برپایه CLS 63 AMG تقویت شده، از یک کیت فیبر کربنی جدید بهره میگیرد که شامل افزوده شدن لبههای ورودی هوا در سپر، جلوپنجرهای از فولاد ضد زنگ ، باله کوچک عقب و همچنین دیفیوزرهای سپر عقب است.
Carlsson 2011 CK63 RS
اگزوزهای دوگانه در طرفین، رینگهای ۲۰ اینچی، کاهش ارتفاع ۳۰ میلیمتری خودرو و همچنینی بهرهگیری از سیستم تعلیق Airmatic از دیگر جزئیات این خودروست.
در داخل کابین نیز مواردی همچون چرمهای خاکستری رنگ ناپا برای صندلیها، کفی جدید کابین با لوگوی کارلسون، روکشهای آلومینیومی برای دستگیره دربها و استفاده مختصر از تریم فیبرکربن خودنمایی میکنند.
در قسمت فنی، کارلسون حداکثر قدرت و همچنین حداکثر گشتاور را به ترتیب به ۶۴۲ اسببخار و ۸۰۰ نیوتنمتر رسانده است. این اعداد شتاب صفرتاصد ۴.۱ ثانیهای این خودرو را حتمی کردهاند.
منبع: پدال