• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

کاوازاکی و یک سه چرخه ماورایی

رضــrezaــا

کاربر ویژه
انگار هر سالی که می گذرد بیشتر حس میکنیم سری فیلمهای ترنسفورمرز (تبدیل شوندگان) اساساً یک محصول ماورایی نیست و کاوازاکی J مفهومی نیز اثباتی بر ادعای ماست.
در حقیقت در همان وهله اول در مقایسه با موتور سبک ترون می توان به سه چرخ با قسمت جلوی متغیر اشاره کرد. در حالت مسابقه 2 چرخ جلو به یکدیگر نزدیک شده و بسیار شبیه مدل توم هاوک شرکت دوج می شود.

Kawasaki-J-Three-Wheeler-EV-500x373.jpg
Kawasaki J Three Wheeler EV Concept


این حالت باعث می شود تا کاوازاکی J بسیار همانند یک موتور سیکلت غیرواقعی عمل کند. کلمه بسیار هم به دلیل سیستم فرمان و هدایت آن، 2 بال مسابقه ای و نیاز به تمرینات ویژه جهت عملکرد بهتر و مناسب تر به کار برده شده است.
kawa-5-500x312.jpg
electric Kawasaki J concept


یک حالت دیگر بر راحتی متمرکز است که در سرعتهای پایین عمل کرده و راحتی و پایداری بیشتری را به وجود می آورد. در همان زمان قاب زیری در قسمت پشت ( اگر بشود این اسم را روی آن گذاشت ) بلند شده و حالت چهارگانه ای یا چهارچرخی را ایجاد می کند.

Kawasaki-J-concept-electric-200x150.jpg
electric-Kawasaki-J-concept-200x150.jpg
2014-Kawasaki-J-electric-200x150.jpg

pictures-Kawasaki-J-concept-2014-200x150.jpg
funky-Kawasaki-J-concept-design-200x150.jpg
Kawasaki-J-Three-Wheeler-EV-200x150.jpg



فکر نمیکنم کاوازاکی واقعا قصدی برای ارائه این مدل در دنیای واقعی داشته باشد ولی از یک مسئله مطمئنیم که جنب و جوشها و حرکاتی در اردوی تیم سبز یا تیم گرین در موضوع محصولات الکتریکی وجود دارد.
براساس مطالب مجله گیز کاوازاکی به یک باتری هیبریدی اختصاصی گیگاسل با ظرفیت بالا از جنس نیکل و فناوری کنترل این باتری اشاره کرده است. قطعا همه ما می دانیم که تحقیق را تنها برای تحقیق انجام نمی دهد.
 
بالا