دی.ان.ای. این خودرو دقیقا همان نسل S6 بوده و حتی پیشرانه آن نیز همان پیشرانه در نظرگرفته شده برای آئودی S6 ؛ یعنی یک موتور چهار لیتری TFSI-V6 با دو توربوست. توانایی تولید 441 اسببخار قدرت و گشتاور 550 نیوتنمتر از این خودرو دور از انتظار نبود.
استفاده از سیستم Start/Stop ، بازیابی انرژی، گیربکس هفت سرعته S – ترونیک، سیستم تعلیق بادی، رینگ های 19 اینچی و نهایتا شتاب صفرتاصدی 4.9 ثانیهای در مدل کواترو (all-wheel drive) از دیگر مشخصه های این آئودی است.
در داخل کابین نیز مواردی چون پدالهای ضد زنگ، لوگوی تزئینی S7 ، تریم آلومینیومی به همراه فیبرکربن و چوبهای صیقلی شده مهمترین ویژگیهای است که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.
هرچند قیمت رسمی این خودرو هنوز اعلام نشده اما میتوان حدس زد که اصلیترین رقیب آن در آینده، CLSهای مرسدس بنز خواهند بود.
منبع: پدال
استفاده از سیستم Start/Stop ، بازیابی انرژی، گیربکس هفت سرعته S – ترونیک، سیستم تعلیق بادی، رینگ های 19 اینچی و نهایتا شتاب صفرتاصدی 4.9 ثانیهای در مدل کواترو (all-wheel drive) از دیگر مشخصه های این آئودی است.
در داخل کابین نیز مواردی چون پدالهای ضد زنگ، لوگوی تزئینی S7 ، تریم آلومینیومی به همراه فیبرکربن و چوبهای صیقلی شده مهمترین ویژگیهای است که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.
هرچند قیمت رسمی این خودرو هنوز اعلام نشده اما میتوان حدس زد که اصلیترین رقیب آن در آینده، CLSهای مرسدس بنز خواهند بود.
منبع: پدال